Matka – Posh Spice. Ojciec – jedna z największych gwiazd futbolu na świecie. Trudno by więc było o to, żeby Romeo Beckham – owoc miłości Victorii i Davida Beckhamów, nie wypłynął w końcu na wielkie wody show biznesu.
Romeo Beckham dobry styl ma w genach, dlatego brytyjska marka Burberry przyjęła chłopca pod własne skrzydła, przez co stał się twarzą wiosenno-letniej kampanii, która ma w 2013 roku promować ten dom mody. Cóż… Nie da się ukryć, że czarujący uśmiech 10-latka zdecydowanie przyćmił najnowszą kolekcję ubrań Burberry, ale chyba nic nie przyciąga wzroku tak, jak zadowolony, szykownie ubrany i pozytywnie zakręcony dzieciak, trochę przypominający znanego nam dobrze Kevina. Swoją drogą do kieszeni Victorii i Davida z pewnością wpadła nie mała sumka. Ale to chyba efekt uboczny, bo syn piłkarza już nieźle zamieszał w świecie mody.
Zobacz również: Słodkie legginsy od Deep Trip
Źródło: theandrogyny.com