PEPSI, street art i piłkarze

0
1167

Gwiazdy futbolu od zawsze budzą gorące emocje fanów piłkarskich na całym świecie. Jak na tym tle wypada sztuka uliczna? Wzbierająca fala kreatywnego street artu zalewa cały glob, zachwyca świeżością i inspiruje! Czy można połączyć tak dwa różne światy? Pepsi w ekscytującym projekcie „The Art of Football”, będącym ważną częścią tegorocznej kampanii futbolowej tej marki, udowadnia, że jest to możliwe.

Do współpracy w ramach projektu „The Art of Football” Pepsi zaprosiła sześciu światowej sławy piłkarzy. Już jedno z tych nazwisk wśród piłkarskich fanów może wzbudzić okrzyk zachwytu, a co dopiero sześć! Leo Messi, Sergio Agüero, Robin van Persie, Sergio Ramos, David Luiz i Jack Wilshere – oni wszyscy wzięli udział w tym projekcie i zostali globalnymi ambasadorami marki w 2014 roku. Znanego nowojorskiego fotografa Danny’ego Clincha poproszono o wykonanie surowych, czarno-białych zdjęć, które oddawałyby wyjątkowy charakter piłkarzy.

Zobacz również: Carl Warner i jedzenie

Jak jednak najlepiej podkreślić energię każdej gwiazdy futbolu? Z tym wyzwaniem zmierzyło się sześciu znakomitych artystów street art – Hattie Stewart, brytyjska ilustratorka młodego pokolenia; Jaz – artysta miejski z Argentyny; Ricardo AKN – brazylijski ilustrator i artysta uliczny; Zosen – artysta sztuk wizualnych działający w Barcelonie; Ever – argentyński artysta uliczny oraz Merijn Hos – artysta sztuk wizualnych z Holandii. Młodzi artyści, pochodzący z tych samych krajów, co sześciu piłkarzy, przekształcili czarno-białe zdjęcia w pełne dynamizmu i unikalne grafiki. Na ich pracach gwiazdy futbolu sprawiają wrażenie, jakby były w ruchu. Ponadto dzięki zastosowaniu dynamicznej kreski oraz żywych kolorów, udało się znakomicie zilustrować pasję i kreatywność piłkarzy.

Sześć spektakularnych grafik, każda wielkości około 3 x 3 metry, po raz pierwszy zaprezentowano w lutym br. podczas eventu w londyńskiej galerii Steve’a Lazaridesa, jednego z pionierów street artu oraz odkrywcy Banksy’ego, znanego na całym świecie artysty ulicznego.

Zobacz również: Łyżka do tabletów

Z okazji tegorocznej globalnej współpracy z sześcioma światowej sławy piłkarzami, specjalnie dla fanów futbolu Pepsi wprowadziła na polski rynek limitowaną serię puszek. Każda z nich jest opatrzona wizerunkiem jednego z globalnych ambasadorów Pepsi w 2014 roku – Leo Messiego, Sergio Agüero, Robina van Persiego, Sergio Ramosa, Davida Luiza lub Jacka Wilshere’a.

Materiały prasowe: Pepsi

ZOSTAW ODPOWIEDŹ