Noś się po polsku! – to hasło przewodnie nowej polskiej marki Farsa. Ciężko się z nim nie zgodzić, oglądając oferowane przez młodziutką firmę wzory – koszulkę z wizerunkiem Stanisława Lema czy Marii Skłodowskiej-Curie.
Farsa zrodziła się z zamiłowania do polszczyzny i dzikiej frajdy – mówi założycielka marki, Maria Rozbicka. Nadruki na koszulkach są więc połączeniem zabawy słowem i sympatii do przedstawicieli polskiej literatury i nauki. Od innych firm tego typu Farsę wyróżnia to, że przyciąga nie tylko tych, którym zależy na treści, ale również tych troszczących się o fason, stąd dbałość o wysokiej jakości materiały, niebanalne wzory i kolory. Farsę można śledzić na stronie www.farsa.eu lub na Facebooku.
Zobacz również: La Redoute – nowoczesne propozycje na nadchodzący sezon w stylu lat 60.
Materiały prasowe: FARSA!
Artykuł bardzo przydatny. Całość dobrze ujęta i przyda mi się 🙂 Pozdrawiam!