XXI wiek należy zdecydowanie do mediów społecznościowych. Z Facebooka korzysta ponad 1 miliard aktywnych użytkowników, na Twitterze zarejestrowanych jest ponad 500 milionów… Dodajmy do tego jeszcze Tumblr, Wikipedię, Youtube, Google+ i chociażby rodzimy portal Nasza Klasa. Niewyobrażalna liczba! Wenezuelski designer Lumen Bigott pokusił się więc o koncepcję społecznościowych butów. Nic, tylko logować się do świata mody!
Lumen Bigott najpierw wybrał najbardziej charakterystyczne elementy graficzne znanych mediów społecznościowych, a następnie postanowił zastosować je do swojej ulubionej pary butów Keds, starając się zachować istotę każdej marki. Koncepcja ta (tak… to niestety tylko projekt) spotkała się z ogromnym zainteresowaniem internautów, więc Bigott zadeklarował, że tak dopracuje projekty, aby można je było zamówić prosto ze strony Keds. Czy rzeczywiście będą one dostępne w sprzedaży – nie wiadomo, ale na pewno wielu fanów mody i mediów społecznościowcyh zainwestowałoby w takie obuwie niemałe pieniądze.
Źródło: lumenbigott.com