Milos Paripovic, projektant rodem z Chorwacji, już raz pokazał, że samochody przyszłości mogą mieć swoje odbicie w tych, które do tej pory jeździły po wielu drogach świata. Inspirując się Yugo 45 – modelem produkowanym przez serbskie zakłady Zastava w Kragujevacu, w 2011 roku stworzył Zugo, jego humorystyczny odpowiednik. W 2012 roku przyszedł czas na Mini Norrisa.
W związku z tym, że Chuck Norris nadal jest obecny w jednej z polskich reklam i nawet prąd nie ośmiela się go kopnąć, nic innego nie może mu wtórować, jak prawdziwy samochód na miarę samego Chucka. Mowa tu oczywiście o projekcie chorwackiego designera Milosa Paripova, który stworzył samochód w kształcie głowy, ale nie byle jakiej. Mini Norris – dziecko Paripova, absolwenta wiedeńskiej akademii sztuk pięknych, to nic innego jak oblicze amerykańskiej gwiazdy Hollywood, której cechą rozpoznawczą jest znana wszystkim broda. I jak tu nie kochać Chucka? W końcu w myśl dowcipów modnych w Polsce kilka lat temu „nielubienie Chucka Norrisa powoduje raka i choroby serca.
Źródło: Milos Paripovic
testowanie komentowania
http://designsekcja.pl/mini-norris-nowe-oblicze-chucka